Продавець Ультрадім розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
118 відгуків
promo_banner
+380 (67) 813-83-11
+380 (63) 813-83-11
Ультрадім - інтернет-магазин опалювального і сантехнічного обладнання «Ультрадім»
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення для товарів належної якості Інтернет-магазин ultradom.prom.ua робить все для того, щоб Ваш онлайн-шопінг був максимально приємним та розробили максимально просту та зручну процедуру повернення. 1. Зв'язатися з нашими менеджерами по телефону: +380678138311; +380638138311; Або написати нам листа на наш електронний адрес:ultradomua@gmail.com попередньо в темі листа написати «Повернення» і Ваш номер замовлення. 2. Упакувати товар, що повертається, і вкласти в упаковці гарантійний талон та інструкцію з обслуговування, які відносяться до товару; 3. Відправити нас назад товар БЕЗ накладеного платежу; 4. Якщо товар не відповідає заявленим на сайті характеристиками, товар несправний або Вам прислали не той товар – всі витрати за послуги «Нової пошти» оплачує магазин. Якщо товар справний, характеристики відповідають зазначеним на сайті і Вам просто не підійшов розмір або колір або ін. причини – всі витрати за послуги «Нової пошти» оплачує відправник; 5. Після надходження Вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його протягом одного робочого дня на предмет відповідності повернення всім зазначеним нижче правилами; 6. После того, как мы примем и проверим возврат, денежные средства будут возвращены на Вашу банковскую карту в течении одного рабочего дня. К сожалению, мы не сможем принять возврат в некоторых случаях: • После 14-ти дней с момента его получения; • При неполной комплектации возврата: отсутствии упаковки, в которой Вам товар был доставлен, ярлыков, этикеток и пр.; • Если эти товары были в употреблении; • Оптовые партии товаров надлежащего качества и соответствуют характеристикам заявленными на сайте; Обмен или ремонт товара происходит только при наличии неисправностей. Інтернет магазин дає гарантію на весь товар, але не здійснює гарантійне та сервісне обслуговування. З усіх питань пов'язаних з обслуговуванням і ремонтом звертатися в найближчі сервісні центри зазначені в гарантійному талоні

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner